Kako mogu naručiti proizvod?

Proizvod možete naručiti putem naše online ljekarne www.mojaljekarna.hr. 

Sve informacije o kupnji možete pročitati na sljedećoj poveznici : http://www.mojaljekarna.hr/content/5-kako-kupiti

Kupovina je dozvoljena samo starijima od 18 godina.

Moram li se registrirati?

Ne morate. Narudžbu možete napraviti i kao Gost.

Mogu li naručiti telefonom?

Naravno, narudžbu koja se dostavlja na području Republike Hrvatske, možete napraviti i putem telefona na broj 043 638 094 svakim radnim danom od 7:00 do 20:00 sati i subotom od 8:00 do 13:00. Ostalo vrijeme naručiti možete u našoj dežurnoj ljekarni u Masaykovoj 9 u Bjelovaru, svakog dana (uključujući nedjelju i neradne dane) od 7:00 do 21:00 sati na broj 043 221 225.

U ovom slučaju, plaćanje se obavlja pouzećem.

Mogu li naručiti putem e-maila?

Da, naručiti možete i putem elektronske pošte na ljekarna@coner.hr Pritom je potrebno navesti ime i prezime, točnu adresu, broj telefona na koji Vas možemo kontaktirati, te naravno, proizvod i količinu koji biste htjeli naručiti. Putem e-maila moguće je naručiti samo narudžbe čija se dostava obavlja na području Republike Hrvatske. 

Šaljete li pakete izvan granica Republike Hrvatske?

Da, pakete Vam možemo poslati i izvan granica Republike Hrvatske. Dostavu obavljamo samo na području Europe. Troškovi dostave u tom slučaju iznose 19 € i plaćanje je moguće samo kreditnom karticom. S obzirom da se radi o dostavi u druge države, zbog carinskih postupaka ne možemo utjecati na vrijeme dostave. Ograničenje za težinu paketa koji smo u mogućnosti poslati van Hrvatske (ukupnu zajedno s ambalažom) je 2 kilograma. 

Zašto moram dati broj telefona?

Broj telefona potreban nam je radi lakše komunikacije. Vaš broj telefona prosljeđujemo i našoj kurirskoj službi GLS radi dostave.

Koliko iznosi poštarina?

Dostava za iznos narudžbe manji od 50 € je 5€, dok je za iznose narudžbe iznad 50 € poštarina besplatna. Cijena dostave jedinstvena je za sva mjesta unutar granica Republike Hrvatske.

Kako sakupljam bodove vjernosti?

Bodove vjernosti sakupljate svakom online kupovinom u našoj ljekarni www.mojaljekarna.hr.

U opisu svakog proizvoda navedeno je koliko Vam kupovina istog donosi bodova vjernosti te za koliko kuna popusta te bodove možete zamijeniti.

Bodovi vjernosti, nažalost, ne mogu se sakupljati telefonskim narudžbama i onim napravljenim putem e-maila.

Kako mogu iskoristiti svoje bodove?

Bodove možete iskoristiti već u sljedećoj narudžbi, i to nakon što je narudžba u kojoj ste ih sakupili dobila status POSLANO. 

Da biste iskoristili bodove vjernosti trebate otići na Vaš korisnički račun zatim, Moji bodovi vjernosti te kliknuti na poveznicu Pretvori moje bodove u kupon. Dobit ćete KOD kupona koji unesite u polje Kuponi prije završetka kupovine.

Ako danas naručujem, kada mogu očekivati pošiljku?

VAŽNO!!!

Zbog izvanredne situacije u svijetu, usporena nam je nabava proizvoda a time i slanje istih. Trudimo se poslati u najkraćem mogućem roku ali u ovo vrijeme narudžbe mogu nekoliko dana kasniti.

Hvala na razumijevanju.

Ako su proizvodi iz Vaše narudžbe na zalihi ljekarne, potrudit ćemo se otpremiti ih isti ili sljedeći radni dan. Ako neke od proizvoda trenutno nemamo na zalihi ljekarne, obrada narudžbe može potrajati nekoliko radnih dana. Ukoliko Vam nećemo moći isporučiti pošiljku, o tome ćemo vas obavijestiti. Vi pritom možete odlučiti hoćete li prekinuti narudžbu, pričekati da naručeni proizvod postane dostupan ili zamijeniti ga raspoloživim.

Dostava će biti obavljena u roku 1-2 radna dana nakon što pošaljemo narudžbu (subote, nedjelje i praznici isključeni), osim manjih mjesta i otoka, za koje se primjenjuje važeći raspored vožnje GLS-a.

Što ako proizvod koji želim naručiti nije odmah raspoloživ?

Ukoliko Vam nećemo moći isporučiti pošiljku u navedenom roku ili uopće, o tome ćemo Vas obavijestiti. Vi pritom možete odlučiti hoćete li prekinuti narudžbu ili pričekati da naručeni proizvod postane dostupan.

Mogu li platiti kreditnim karticama na rate?

Obročna otplata omogućena je za Diners kartice i to na 2-6 rata zatim Mastercard i Visa ZABE te Visa i Maestro PBZa na 2-12 rata . Minimalni iznos nije određen. Izbornik za odabir broja rata pojavit će se nakon što se unesu svi potrebni podatci s kartice dnosno kada sustav prepozna da o kojoj kartici se radi.

Mogu li naručene proizvode osobno podignuti?

Da, proizvode možete podignuti osobno u svim našim ljekarnama; Bjelovar Masarykova 9, Bjelovar Prilaz Andrije Hebranga 8 ili u Vrbovcu Trg Petra Zrinskog 10. Obavijest ćemo Vas čim Vaša pošiljka bude spremna.

Postoji li minimalan iznos narudžbe?

Ne. Naručiti možete proizvode u bilo kojem iznosu.

Koliko je sigurno naručiti putem vaše stranice?

Naša online ljekarna www.mojaljekarna.hr je Internet trgovina u sklopu Zdravstvene ustanove Ljekarna Coner - obiteljske ljekarničke ustanove koja posluje od 1991. Godine. Detaljnije informacije možete pročitati na sljedećoj poveznici: http://www.mojaljekarna.hr/content/1-about-us

http://www.mojaljekarna.hr/blogs/49-logo-online-ljekarna.html

Zašto moja narudžba nije dostavljena u roku 2 radna dana?

Za vrijeme akcija i promocija moguće je duže vrijeme trajanja dostave.

Gdje mogu napisati svoje mišljenje o vašoj online ljekarni?

Vaše mišljenje nam je važno. Svoje  komentare, prijedloge, pohvale, pokude možete ostaviti na FB stranici: facebook.com/Ljekarna Coner ili poslati na info@mojaljekarna.hr

Mogu li vratiti naručene proizvode?

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, čl. 72., st. 1: „Potrošač ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu u roku od 14 dana.“

O toj namjeri potrebno nas je pismenim putem obavijestiti (ljekarna@coner.hr) te proizvode vratiti o svom trošku. Vraćeni proizvodi moraju biti u dobrom stanju, neotvoreni, nekorišteni i u originalnoj ambalaži. Nakon primitka robe, izvršit će se povrat plaćenog istim sredstvima plaćanja kojim ste platili robu. 

Poštovani, u kratkom pregledu kod proizvoda piše cijena u kunama s PDV-om, a kad se ide u košaricu za kupiti proizvod onda se uračuna još na ovu cijenu PDV. Što znači da je PDV-e uračunat dva puta ili nešto drugo.

Prema Zakonu o porezu na dodanu vrijednost, čl 79.NN 143/14, iznos poreza mora biti prikazan na svakom računu. Ono što prilikom pregleda košarice vidite kao "porez" je iznos poreza prikazan samostalno. Cijena proizvoda mora biti prikazana u kunama zajedno s PDV-om. Ako klinknete na pregled košarice, u stupcu će se prikazati: Ukupno proizvodi (s PDV-om);Ukupno dostava (s PDV-om);Ukupno (bez PDV-a);Ukupno porez. Porez nije prikazan dva puta, što se jednostavnom računicom može uvijek i lako provjeriti.  

Mogu li dobiti testere poštom?

Testere šaljemo samo uz kupovinu proizvoda.

Mogu li zatražiti neki određeni tester?

Naravno. Dovoljno je u napomeni prilikom kupovine napisati koji biste proizvod željeli probati i ako je uzorak proizvoda raspoloživ, rado ćemo Vam ga poslati.

Proizvod je oštećen/neispravan/ krivo poslan. Mogu li ga reklamirati?

Naravno. U roku od 24 sata od primitka pošiljke uvažit ćemo reklamacije uz predočenje računa i to u slučaju krivo poslane pošiljke, oštećene pošiljke ili ako artikl ne odgovara standardima proizvođača.

Mogu li kombinirati kupovinu proizvoda koji su na popustu na različite dane, a da mi pošaljete u jednom paketu?

Naravno. Ako želite iskoristiti popuste za nekoliko proizvoda, samo nam to napišite u napomenu prilikom narudžbe. Proizvode ćemo Vam naplatiti na dan popusta i poslati sve zajedno u jednoj pošiljci kako biste izbjegli dodatne troškove poštarine.

 

Product added to compare.