GLS kurirska služba

Dostavu Vaše narudžbe vrši naš ugovorni partner GLS Croatia.

GLS_logo

U većini slučajeva, obrada narudžbe i dostava traje jedan do četiri radna dana. (subote, nedjelje i praznici isključeni). Ako neke od proizvoda trenutno nemamo na zalihi ljekarne ili je zbog trenutnih popusta i pogodnosti povećan obim posla, obrada narudžbe može potrajati i duže od četiri radna dana. (primjerice tjedan nakon akcija Crnog Petka, rođendan naše ljekarne u veljači i sl.) Ukoliko Vam nećemo moći isporučiti pošiljku, o tome ćemo vas obavijestiti. Vi pritom možete odlučiti hoćete li prekinuti narudžbu, pričekati da naručeni proizvod postane dostupan ili zamijeniti ga raspoloživim.

Nakon što narudžbu obradimo i paket predamo kurirskoj službi, na Vaš će e-mail stići obavijest da je paket poslan te ga nakon toga možete očekivati sljedeći dan na adresi (subote, nedjelje i praznici isključeni), osim manjih mjesta i otoka, za koje se primjenjuje važeći raspored vožnje GLSa: Raspored dostave na otoke. Može se dogoditi da Vaša narudžba status "Poslano" dobije i subotom, ali to znači da će paket biti predan GLSu u ponedjeljak, a kod Vas će biti u utorak, s obzirom da kurirska služba ne vrši prikup subotom.

Jednom kada je Vaša narudžba obrađena i paket spreman, putem sustava za otpremu GLSu prenosimo uobičajene podatke o pošiljci, uključujući i Vašu e-mail adresu te broj mobilnog telefona. Na taj način aktiviraju se opcije fleksibilne dostave. GLS Vas odmah nakon toga putem e-mail poruke i/ili sms-a obavještava o predstojećoj dostavi kao i o standardnom vremenskom okviru dostave. GLS također šalje poveznicu, koja Vas neposredno vodi na GLS-ovog upravitelja dostave (Delivery Manager) gdje imate mogućnost odabira između nekoliko opcija dostave prema vlastitim željama i potrebama.

Ujutro, na dan dostave kad dostavljač skenira paket, automatski ćete dobiti drugu obavijest putem e-mail i/ili sms-a, koja sadrži 3-satni vremenski okvir očekivane dostave. Poruka također sadrži telefonski broj dostavljača i službe za korisnike. U tom se vremenu GLSov upravitelj dostave (Delivery Manager) više ne može koristiti.

U slučaju da je prvi pokušaj dostave neuspješan, automatski ćete dobiti obavijest putem e-maila i/ili sms-a. Poruka sadrži poveznicu koja neposredno vodi na GLSovu stranicu upravitelja dostave (Delivery Manager) gdje sve opcije za dostavu stoje na raspolaganju, i gdje ponovo možete odrediti što će se dalje dešavati sa paketom. 

Ostali načini dostave

Ukoliko želite da paket dostavimo drugim putem, molimo Vas da nas o tome obavijestite napomenom pri izradi ili odmah nakon potvrde narudžbe (telefonom na 043 638 095 ili e-mailom: info@mojaljekarna.hr)

Troškovi dostave

Za iznos narudžbe manji od 50 € trošak dostave snosi naručitelj i ona iznosi 5 € (PDV uključen) za sva mjesta u Republici Hrvatskoj.

Za iznos narudžbe (ukupno, samo proizvodi) iznad 50 € dostava je besplatna za sva mjesta u Republici Hrvatskoj. 

Trošak dostave od 5 € uključuje jedno slanje, a svako ponovljeno slanje iste narudžbe naplaćuje se 5 €, bez obzira na iznos narudžbe.

Razmjena paketa, kao rezultat pogrešnog slanja ili pripreme proizvoda s naše strane, besplatna je, a ukoliko imate potrebu zamijeniti zaprimljeni proizvod zbog pogrešne narudžbe ili veličine proizvoda, troškove razmjene snosi naručitelj u iznosu 6 €.

Ostale informacije

Vaše naručene proizvode možete podignuti osobno i u našim ljekarnama u Bjelovaru i Vrbovcu. U tom slučaju ne plaćate troškove dostave bez obzira na iznos narudžbe. Obavijestit ćemo Vas čim pošiljka bude spremna za podizanje.  

Prije isporuke svaki artikl provjeravamo da nije oštećen. Molimo da pošiljku preuzmete pred dostavljačem kako bi izbjegli naknadne reklamacije zbog pošiljke oštećene prilikom dostave.

Zdravstvena ustanova Ljekarna Coner ne preuzima odgovornost u slučaju kašnjenja isporuke zbog više sile. 

Za sva pitanja nas kontaktirajte na info@mojaljekarna.hr ili 043 638 095.

Traka

Proizvod dodan u listu želja
Proizvod dodan za usporedbu