Hrvatski proizvod
Vitarojal forte ugodnog je okusa kruške koji je dobro prihvaćen od strane djece i odraslih. Proizvod se može koristiti direktno iz ampule ili se može razrijediti u čaši vode ili soka. Preporuča se za jačanje organizma posebno u periodima kada su prehlade, viroze i gripe najčešće, također zahvaljujući cinku u svom sastavu proizvod doprinosi normalnom funkcioniranju imunološkog sustava. Dodatak minerala selena doprinosi zaštiti stanica od oksidativnog stresa.
Vitarojal forte sadrži matičnu mliječ koja je prirodni biostimulator organizma. Svaka ampula sadrži 2000 mg matične mliječi. Matična mliječ (gelee royale) je najvrijedniji i najcjenjeniji proizvod pčela. Predstavlja izlučevinu posebnih žlijezda mladih pčela radilica kojom se hrani matica i mlade ličinke do tri dana starosti. Matična mliječ je neposredno odgovorna za zadivljujuću plodnost, vitalnost i dugovječnost matice.
Sadrži cink koji doprinosi normalnoj funkciji imunološkog sustava
Sadrži selen koji doprinosi zaštiti stanica od oksidativnog stresa
Jedna ampula sadrži 666.67 mg liofilizirane matične mliječi što odgovara 2000 mg svježe matične mliječi.
Uporaba: Prije upotrebe promućkati. Djeca od 12 do 18 godina starosti uzeti 1/2 ampule (5 ml) dnevno. Osobe iznad 18 godina starosti i odrasli uzeti 1 ampulu dnevno. Preporučuje se razrijediti sadržaj u čaši vode ili voćnog soka. Moguće je proizvod primijeniti nekoliko puta godišnje posebno na prijelazu godišnjih doba. Stajanjem može nastati talog koji nestaje mućkanjem ampule.
Veličina: 10 ampula (=100 ml)
MJERE OPREZA:
PROIZVOĐAČ ADRESA:
PROIZVOĐAČ KONTAKT:
- Registracija
- Dodatak prehrani
- Količina
- 10
- Jedinica mjere
- Ampula
- Oblik - oralni preparati
- Tekućina
- Sadrži vitamine
- Vitamin C
- Sadrži minerale i mikroelemente
- Cink
Selen - Sadrži ostalo
- Matična mliječ
Med - Zemlja porijekla
- Hrvatski proizvod
Tvrtka Apipharma d.o.o. je izrasla je iz starog, za ove krajeve, tradicionalnog pčelarsko-medičarskog obrta pod nazivom Apimarket, da bi 1996. pod nazivom Apipharma postala trgovačko društvo i posvetila se najvećim dijelom proizvodnji dodataka prehrani i kozmetici s posebnom namjenom. Tradicija tvrtke datira iz 1974. godine kada je po prvi puta izlagala svoje proizvode i za to dobila priznanje. Iako je sam početak rada daleko stariji, zbog nedostatka pisanih dokumenata se ne spominje.
Hrvatski proizvod